Nieuwe lichting - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tom Verschoor - WaarBenJij.nu Nieuwe lichting - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tom Verschoor - WaarBenJij.nu

Nieuwe lichting

Blijf op de hoogte en volg Tom

09 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Het is zondagochtend, veel te vroeg, en Ajax is nog niet begonnen. Een goede reden om maar weer eens een reisverslag te schrijven. Verwacht er vandaag vooral niet te veel van, ik wil nog steeds nooit meer naar huis maar de afgelopen tien dagen heb ik niet zo gek veel meegemaakt dat voor jullie interessant is.

Vorige week zaterdag stond helaas in het teken van het vertrek van 5 huisgenoten. 's Avonds kwamen er voor deze leuke huisgenoten 7 Belgen in de plaats, die wij welkom zouden heten met een barbecue en een drankje. Dit leek allemaal goed te verlopen tot de volgende dag de bovenverdieping van ons huis in beslag bleek te zijn genomen, ook hier in huis ligt er een grens tussen België en Nederland. Na gelezen te hebben dat ze zich negatief over ons uitlaten op hun blog, terwijl wij ons van geen kwaad bewust zijn, heb ik de Belgen deze week nog geen 5 minuten gesproken. Nu kan ik ook wel onaardige dingen zeggen, maar ja...haters gonna hate. Buiten huis wel leuke nieuwe mensen leren kennen hoor.

Hoe ik verder de week ben doorgekomen? Dinsdag gevoetbald, althans zo noem ik het voor het gemak. Ik denk dat ik nog geen 5 ballen goed geraakt heb en dan overdrijf ik niet, ik wijt het aan een gebrek aan wedstrijdritme... Verder heb ik voornamelijk afgeteld tot donderdag, Havana dag. Als het aan mij ligt wordt deze beste dag van de week gewoon omgedoopt tot Tomderdag. Gisteren hebben we opnieuw 2 huisgenoten erbij gekregen, nog niet echt gesproken maar ze kunnen bijna enkel meevallen.

O ja, ik loop ook nog stage. Tessa (en ieder ander die al af zit te tellen tot 13 maart) niet schrikken, woensdag in een vergadering met een Nederlands adviesbureau werd mij gevraagd of ik niet nog wat langer kan blijven. Ik zit er over na te denken, want ik blijf hier natuurlijk het liefst zo lang mogelijk. Verder gaat het gewoon zijn gangetje.

Nu ik in de afgelopen twee dagen tot twee keer toe warm heb gedoucht, heb ik wel nachtmerries van die verschrikkelijk koude douche hier maar ik overleef het wel. Een reisverslag kan niet met zo'n minpuntje eindigen dus: het is weer bijna donderdag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 14928

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 12 Maart 2014

Paramaribo

Landen bezocht: